Обдарованість, як і раніше, залишається загадкою для багатьох дітей, учителів і батьків. Для широкої громадськості найбільш важливими проблемами є не стільки наукові дослідження виникнення обдарованості, скільки їх життєві прояви, способи виявлення розвитку й соціальної реалізації. Турбота про обдарованих дітей сьогодні – це турбота про розвиток науки, культури й соціального життя. Саме тому, 13 грудня вчителі хімії та біології на черговому засіданні методичного об’єднання вели розмову про інтелектуальний розвиток дитини, обдарованих і здібних дітей.
Методист Смольська К.М. запропонувала вчителям хімії та біології методом « 1х2х4» продовжити речення «Обдарована дитина – це ….», після чого кожна група презентувала здобутий результат. Наступним виникло питання: « Обдарована чи розумна дитина: в чому відмінність?». З’ясувавши відповідь на поставлене питання, присутні розглянули якості, що найчастіше характеризують обдарованих дітей, а також проблеми , з якими стикаються обдаровані діти.
Перед колегами виступив вчитель Першотравневої ЗОШ І-ІІІ ступенів Колпаков Сергій Олександрович з питання « Створення умов для самореалізації одарованих і здібних учнів».
Батурін Павло Григорович поділився досвідом роботи щодо спрямування діяльності вчителя на інтелектуальний розвиток дитини.
Учасники засідання сформулювали стратегії навчання інтелектуально обдарованих дітей у наших умовах, які є найбільш перспективними, визначили основні форми роботи з такими учнями й проаналізували, що вже зроблено з даної проблеми в їх школах , а яким формам роботи слід приділити увагу.
На завершення були сформульовані вимоги до особистості вчителя, який працює з обдарованими учнями: це ерудиція, моральність, знання психології обдарованих дітей, мотивація готовності до роботи з такими учнями, бажання працювати нестандартно, захопленість своєю справою, пошукова активність і допитливість.
|