Обдарованість, як і раніше, залишається загадкою для багатьох дітей, учителів і батьків. Для широкої громадськості найбільш важливими проблемами є не стільки наукові дослідження виникнення обдарованості, скільки їх життєві прояви, способи виявлення розвитку й соціальної реалізації. Турбота про обдарованих дітей сьогодні – це турбота про розвиток науки, культури й соціального життя. Саме тому, 13 грудня вчителі хімії та біології на черговому засіданні методичного об’єднання вели розмову про інтелектуальний розвиток дитини, обдарованих і здібних дітей.
Методист Смольська К.М. запропонувала вчителям хімії та біології методом « 1х2х4» продовжити речення «Обдарована дитина – це ….», після чого кожна група презентувала здобутий результат. Наступним виникло питання: « Обдарована чи розумна дитина: в чому відмінність?». З’ясувавши відповідь
...
Читати далі »