Методика розвитку критичного мислення дозволяє максимально підвищити ефективність навчально-виховного процесу, дає можливість створити такі умови, коли всі учні залучаються до активної, творчої навчальної діяльності, процесу самонавчання, самореалізації, вчаться спілкуватись, співпрацювати, критично мислити, відстоювати свою позицію. Саме тому, 07.05.14. на базі районного методичного кабінету зібрались вчителі географії, щоб обмінятись досвідом роботи з використання технології критичного мислення на уроках географії.
Вчителька Великокомарівської ЗОШ І-ІІІ ступенів Дуркалець М.Е. ознайомила присутніх з технологією критичного мислення та провела практичну вправу: використання прийомів критичного мислення до теми «Атмосфера».
Під час семінару вчителі презентували структуру уроку – моделі за методикою розвитку критичного мислення.
|