Щоб гідно прийняти історичний виклик ХХІ століття, освіта мусить мати випереджальний характер, тобто бути націленою на майбутнє, на розв’язання проблем нового часу, розвиток творчих здібностей учасників навчально-виховного процесу. Тож працювати за новими вимогами може тільки творчий учитель, що перебуває в постійному творчому пошуку, повсякчасно навчається.
Педагогічний колектив Великоплосківського НВК мав нагоду під час традиційного проведення «Декади педагогічної майстерності» ще раз довести стару істину: «Творчий вчитель – творчий колектив». А творчий колектив нашої школи починається, перш за все, зі співпраці: вільної, творчої, актуальної, цікавої, спільної.
Щоб зацікавити педагогів, підтримати діловий тонус вчителя, активізувати творчий потенціал кожного, було організовано багато різноманітних заходів.
Заступник директора з навчально-виховної роботи Семидєтнова Н.В. розпочала Декаду семінаром, на якому під час проведення ділової гри вчителі визначали напрямки професійного росту педагога, розглядали творчі якості і компетентності вчителя, створювали в групах моделі вчителя-майстра.
Під девізом «Мотивація- ключ до пізнання» вчителі підготували та провели на достойному рівні багато відкритих уроків, на які запрошували колег своєї школи та колег Великоплосківскої ЗОШ І-ІІ ст. На всіх уроках був зроблений особливий наголос на мотивації, для учнів готувалися різноманітні цікаві знахідки, які захоплювали дітей, сприяли розвитку їхнього інтересу до вивчення предметів. Зроблений фотоколаж з уроків приємно вразив не тільки вчителів, але й учнів, які залишилися дуже задоволеними.
Працюючи разом із учителями над проблемою мотивації, шкільний психолог Пастухова С.П. провела психолого-педагогічний семінар.
Учителі Волкова О.Є., Коржак Т.О., досліджуючи причини відсутності мотивації учнів, провели ряд опитувань дітей, зробили відповідний аналіз та підготували у вигляді буклетів ряд пропозицій та рекомендацій для дітей та їхніх батьків. Ці буклети вчителі презентували, по-перше, своїм колегам на заключній педраді, по-друге, рекомендували для використання у роботі із батьками та учнями класним керівникам.
На заключній педраді вчителі проглянули відеоролики, які дали можливість всім віртуально відвідати відкриті уроки своїх колег, у ході тренінгових вправ колектив дійшов висновку, що «шляхом до серця учня є чисте серце вчителя».
|