У Міністерстві освіти і науки вирішено відмовитися від багаторічної практики застосування єдиних збірників завдань під час проведення державної підсумкової атестації школярів 4-х, 9-х, та 11-х класів. Освітнє відомство розширило повноваження педагогічних колективів навчальних закладів та врахувало інтереси учнів і їх батьків при проведенні державної підсумкової атестації учнів у 2013/14 році у виборі способу проведення ДПА.
Зокрема, у роз’яснювальному листі МОН щодо проведення державної підсумкової атестації зазначається, що загальноосвітні навчальні заклади зможуть обирати спосіб проведення державної підсумкової атестації: або за збірниками завдань, затвердженими Міністерством освіти і науки, або у вигляді письмових робіт за завданнями, розробленими Інститутами післядипломної педагогічної освіти.
Виняток становитимуть державна підсумкова атестація з української мови у 9 класі (диктант) та державна підсумкова атестація з української мови в 11 класі (переказ), що мають бути проведені за збірниками завдань, затвердженими МОН.
У міністерстві зазначають, що всі рекомендації щодо проведення державної підсумкової атестації, викладені у листі від 14.02.2014 № 1/9-115, залишаються чинними.
|