«Історія і соціальне замовлення» - так звучала тема семінару вчителів історії, який відбувся 4 грудня 2014 року на базі Великомихайлівського НВК «ЗОШ І-ІІІ ступенів – гімназія». Роботу засідання розпочали з обговорення проблемного питання: «Якої історії потребує сучасна шкільна історична освіта», яке запропонувала вчителька НВК – Іовчева Н.В. Кожен учитель мав змогу висловити власну думку стосовно головної мети навчання історії; якого фахівця (вчителя історії) потребує сучасна школа; яким має бути процес навчання історії (як вивчати історію).
Керівник РМО вчителів суспільствознавства – Долгова Н.О. висвітлила наступне питання щодо особливостей викладання історії, проаналізувавши традиційне навчання, яке формувалося протягом років незалежності та розглянула сучасні вимоги відповідно до нового Державного стандарту.
Роль вчителя, його авторитет як «лідера думок» в шкільному середовищі підкреслила методист РМК Зінов’єва-Ксендзюк А.П. Вона звернула увагу вчителів на виховний компонент, як домінуючий у формування молодої людини, що отримує освіту.
На завершення семінару, учасникам була запропонована робота в групах – побудова «діамантової діаграми» на основі життєвих цінностей: справедливість, толерантність, любов, вірність, відповідальність, правдивість та інше.
|