Наразі, коли школу переорієнтовують на умови ринкової побудови всіх сфер соціального життя, змінилося положення вчителя як центральної постаті в організації навчально- виховного процесу. Школі потрібен учитель, який виконував би свою роботу професійно. Самодіагностика, конкуренто-спроможність учителя— нова проблема сучасної школи. І все - таки питання конкурентоспроможності вчителя, залишаючись для нього болючим, є не стільки економічним, скільки психологічним.
Учителю потрібні нові, відповідні до потреб часу вміння й навички. На перший план виходить уже не старанність чи виконавча дисципліна, а вміння аналізувати й прогнозувати, правильно оцінювати свої можливості та бути комунікабельним, ризикувати й не боятися нового, бути оптимістом і вміти не лише вибирати, але й відмовлятися від застарілого, традиційного.
Головна мета діяльності вчителя – створити ситуацію успіху для розвитку особистості дитини, дати можли
...
Читати далі »