Наразі, коли школу переорієнтовують на умови ринкової побудови всіх сфер соціального життя, змінилося положення вчителя як центральної постаті в організації навчально- виховного процесу. Школі потрібен учитель, який виконував би свою роботу професійно. Самодіагностика, конкуренто-спроможність учителя— нова проблема сучасної школи. І все - таки питання конкурентоспроможності вчителя, залишаючись для нього болючим, є не стільки економічним, скільки психологічним.
Учителю потрібні нові, відповідні до потреб часу вміння й навички. На перший план виходить уже не старанність чи виконавча дисципліна, а вміння аналізувати й прогнозувати, правильно оцінювати свої можливості та бути комунікабельним, ризикувати й не боятися нового, бути оптимістом і вміти не лише вибирати, але й відмовлятися від застарілого, традиційного.
Головна мета діяльності вчителя – створити ситуацію успіху для розвитку особистості дитини, дати можливість кожному вихованцю відчути радість досягнення успіху, усвідомлення його здібностей, віри у власні сили. Саме тому, методист РМК Смольська К.М. 02.04.2015 року запросила вчителів географії району на семінар-практикум на тему : «Навчання й виховання успіхом». Учасники семінару мали можливість розглянути теоретичні відомості про створення ситуації успіху як однієї з умов гуманізації навчального процесу та застосувати їх на практиці під час методичного практикуму.
|