На іспиті з літератури випускник Сидоренко істотно збагатив зміст відомого вислову Сократа "Я знаю, що нічого не знаю".
Він дописав: "І знати не хочу".Додано (07.04.2012, 01:03)
---------------------------------------------
"Девушки и те, кто плохо слышит..."
"Чертёж надо делать крупным, аккуратным карандашом!"
"Не надо делать удивлённых движений руками."
"Что вы крутитесь головой?"
"Мозги шевелятся молча."
"Первый пойдёт по-большому, второй – по-маленькому." (кругу кровообращения)
"Один сядет за Лену, другой – за последнюю парту."
"Ты галдишь номер один."
"Или ты поворачиваешься ко мне спиной и продолжаешь разговаривать,
или ты выходишь из класса."
"Включите, пожалуйста, минуту молчания!"
"Подошва – лицо ученика."
"Клетку уже пора знать в лицо."
"Здесь же ясно написано русским по белому."
"Сейчас в школе идет борьба с обувью."
"Если одному непонятно, то и другому тоже должно быть ясно."
"Глаза и уши сюда!" [учительница, входя в класс]
"Сейчас я Вам поставлю двойку, и никто мне не поможет!"
"У тебя что, языка нет постучаться?"
"Одним глазом смотрим в тетрадь, другой рукой пишем."
"Вам только дай повод во что-нибудь вляпаться, как вы начинаете получать
от этого удовольствие."
"Я не мужчина, я – учитель!"
"Вы должны как можно чаще нюхать свежий воздух."
"Три дня в школе не был, а уже в туалет захотел."
"Контрольную приходите переписывать на любом уроке, желательно на перемене."
"Ты мне глазки-то не закатывай, они тебе, кстати, не идут."
"Горький любил Троцкого, но больше он любил его вещи."
"У вас прическа не соответствует действительности!"
"Корпус тела разместить на обе ноги."
"Цель занятия: углубить знания парового котла."
"Выровнять стулья в затылок друг другу!"
"Вы что жвачку жуете, не наедаетесь?"
Додано (07.04.2012, 01:05)
---------------------------------------------
— Миша, как всегда, слышит только последнюю часть моего вопроса, то есть свою фамилию!
* * *
— На чем мы остановились в прошлый раз? Ах, да, я же ругала Семенова. Не вижу причин, чтобы не начать сегодня с этого же. Семенов, встань!
* * *
— Рома, почему ты не подготовил диалог по английскому?
— У меня не было пары.
— Сейчас будет!
На вечере отдыха:
— Начинаем соревнование: кто быстрее съест пять абрикосов без помощи рук?
— А можно помощь зала?
Додано (07.04.2012, 01:06)
---------------------------------------------
* Похабно pазглядав бpошку у мене на грудях!
* Їв під час уpока. Сказав, що "pубав".
* Матюкався зpя!
* Розсунув дівчаток у їдальні.
* Виймав і діставав гроші на очах вчителя.
* Hе хоче любити Пушкіна!
* Використав крейду для малювання на дошці
* Дихав куpивом.
* Hе по-людськи сидів на стільці.
* Перепитував всяку фігню.
* Лякав малюків жувальною гумкою.
* У їдальні стукав зубами.
* Бігав повз мене.
* Злісно посміхався.
* Міркував про директорії. У голові одна нісенітниця.
* Витерла ніс хусткою, а потім його поклала на стіл.
* Постійно позоpить школу своїми майками!
* Поведінка моторошна.
* Hе їв, не пив, не говорив.
* Ув. батьки! Стережіться своєї дитини. Хочеться подивитися йому в очі.
* Весь урок грав на принесеному з дому комп'ютері. А мені не дав!
* Пив пиво прямо на уроці біології (з муляжем ляща) і нахабно блював в обличчя вчителю
* Абсолютно не знає Пушкіна! Шановні батьки! Прошу познайомити!
* Ей там! Альо! Че з грошима на сніданки?
* Принести по 100 рублів на хабар зав. міськвно.
* Шановні батьки! Прийдіть, будь ласка, до школи тверезими.
* Ваш син виявився донькою. Зверніть на це увагу.
* На уроці хімії пропалював життя.
* Грав на уроці в карти. Не вміє підраховувати вісти.
* Ваш дитина пропустила суботню дискотеку! Розберіться!
* Математика - 1 Хімія - 1 Російська мова - 1 Географія - 1 РАЗОМ: 4 (добре)
* Курив пахощі в туалеті.
* Курив в карцері.
* Зазирав в очі дівчаткам.
* Зверніть увагу на зовнішній вигляд вашого сина. Штани вічно наглажені, причесаний акуратно, нігті підстрижені. Звідки це чистоплюйства?!
* Помив підлогу в класі шаллю завуча.
* Ваш син бачив у труні десяткові логарифми.
* Приніс горілки, зірвав педраду.
Додано (21.05.2012, 15:33)
---------------------------------------------
З учнівського твору про родинні обереги:"В моїй родині такі обереги: вдень нас оберігає Бог, а вночі пес"
Додано (21.05.2012, 15:34)
---------------------------------------------
Із творчих робіт ЗНО
"Не знаю чому, але я завжди радію, коли навчаюсь на своїх і чужих помилках..."
"Питання, яке задають матері дітям: "Їсти хочеш?" - це явний наслідок Голодомору 30-х років."
"Леся Українка провела своє дитинство сиротою, але все ж отримала задоволення від життя"
"Наша країна повинна йти в майбутнє за власний рахунок"
"Талановиті люди ніколи не сиділи задравши ноги"
"Шевченко - трудоголік українського народу"
"Шевченко вдень обходив думкою Україну, а ввечері сідав і описував тяжке кріпацтво народу"
" Чіпка - герой роману Квітки-Основ’яненка"Перехресні стежки"...
"Щоб прочитати книжку, треба озирнутися назад і згадати літери..."
Додано (21.05.2012, 16:45)
---------------------------------------------
"Прислів`я - це стислий вуличний вислів" (5 клас)
козак був одягнений в шари і вари
переказ. Вчителька читає: "Загуркотіло в сінях. Вона вибігла на ганок. Сиве волосся розтріпалося, з очей у неї котилися сльози..."
Учень в зошиті пише:"Загорілося сіно. Вона вибігла на ганок. З очей котилися сльози, щоки та сиве волосся."
"Ярославна була віддана не тільки князю Ігорю, а й усій його дружині" (8 кл.)
"Вона його постІЛЬНО слухала та поважала" (11 кл.)
"Портрет - це обличчя людини, чим вона посміхається " (5 кл.)
"- Чого навчають казки?
- Не матюкатися, щоб всі чули" (5 кл.)
"Вона була в жахливій скорботі за першим чоловіком, але не встояла перед зашкарублим від сонця тілом, його козацькою харизмою".
"Там людожери почали кидатись списами з папуасами",
"В школі дітей навчають вчителяки"- із творчої роботи учня 5 класу)))
"Мій пес гавкає мордою".
"Як умру, то закопайте..."
"У річці козаки знайшли свої трупи".
"Козак стояв під шибеницею і махав вусами".
"Моя улюблена заповідь Божа: "Не чужолож".
"Кізонька була для дядька не особистістю, а тільки мнясом".