Сьогодення
вимагає переведення сучасного освітнього процесу на технологічний рівень,
активізації пошуку та застосування перспективних інноваційних педагогічних
технологій, спрямованих на розвиток і
саморозвиток особистості, плекання людини як творця і проектувальника свого
життя. Саме тому 19 вересня для вчителів основ здоров’я було проведено семінар
на тему «Технологія проведення сучасного
уроку «Основ здоров’я»». Під час семінару увага вчителів була
сконцентрована на класифікації технологій, критерії оцінки якості педагогічних
технологій.
Найважливішим завданням сучасної шкільної освіти є формування мотивації
до збереження та зміцнення здоров’я
людини. Саме вирішення цього завдання
покладено на новий інтегрований курс «Основи здоров’я», який за своїм змістом
об’єднує питання здоров’я та
безпеки життєдіяльності на основі діяльнісного підходу. На уроках з основ
здоров’я слід використовувати
інтерактивні методи навчання, що базуються на активній участі самих
учнів у процесі набуття знань.
Для того, щоб
поближче познайомитись з методикою використання інтерактивних технологій на
уроках з основ здоров’я, учасникам семінару було запропоновано декілька вправ з
використанням елементів тренінгу:
«Презентація свого «Я»», «Подорож у творче дитинство», «Взаємодія».
Цікавим та ефективним методом роботи також
є «рольова гра», яка подобається як учням так і вчителям. Учасникам семінару
було запропоновано рольову гру « Як сказати НІ»
, під час якої необхідно було обіграти такі ситуації:
Ситуація 1. Дівчина пропонує своїй подрузі
спробувати покурити цигарку. Вона
настійливо доводить, що це круто, модно та ніхто про це не дізнається.
Ситуація 2. Хлопець настійливо пропонує знайомому піти до його друзів і зробити
татуювання.
Ситуація 3. Юнак прийшов у гості до свого
друга, побачив, що його батьків нема вдома. Починає пропонувати понюхати клей.
Ситуація 4. Дві дівчинки прийшли на день
народження, та одна пропонує іншій випити алкогольний напій, щоб підняти
настрій.
По закінчені семінару, всі учасники мали змогу висловити свої
враження , зауваження та побажання.
|