Активізація навчально-виховної роботи на уроці
Сучасні умови життя підвищують вимоги до якості освіти, до вмінь молодих людей гнучко реагувати на зміни і вирішувати проблеми. З усіх завдань, що стоять перед школою, основним є активізація навчально-пізнавальної діяльності тих, хто навчається. Тому дуже важливо викликати у них інтерес до навчального предмета, перетворити аудиторію з пасивних спостерігачів на активних учасників заняття. Саме тому темою чергового семінару-практикуму для вчителів «Основ здоров’я», який підготувала методист РМК Смольська К.М., стала «Впровадження форм і методів інтерактивного навчання в навчально-виховний процес». Через зміст теоретичного матеріалу і різні форми роботи учасники семінару підвищили свою компетентність в методиці проведення основних форм інтерактивного навчання. Спілкуючись парами і в групах, вчителі працювали над формуванням навичок співпраці, обговоренням та спільним вирішенням проблеми, ставали учасниками у спільному вироблені рішень.
Учасники семінару під час виконання різних вправ. |