П`ятниця, 23.06.2017, 00:23
Відділ освіти Великомихайлівської РДА
Вітаю Вас Гість | RSS
Меню сайту
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Головна » 2013 » Вересень » 25 » Семінар-практикум для вчителів з основ здоров’я
14:40
Семінар-практикум для вчителів з основ здоров’я

24 вересня 2013 року вчителі  району предмету "Основ здоров'я" завітали до районного методичного кабінету, на базі якого відбувся районний семінар-практикум з теми «Формування в учнів свідомої мотивації до здорового способу життя, збереження власного життя».

  Семінар розпочала методист РМК Смольська К.М., яка познайомила присутніх з планом семінару.

Вчителька  Полезненської ЗОШ І-ІІІ ступенів Цуркан О.І. зупинилася на особливостях викладання предмета «Основи здоров’я» у 5-х класах ,зокрема на реалізації завдань нового Державного стандарту,що визначає здоров’я збережувальну компетентність як ключову, що формується на міжпредметному рівні шляхом інтеграції у зміст всіх предметів інваріантної та варіативної складових Типових навчальних планів, і як предметну, що формується в результаті засвоєння змісту предметів освітньої галузі "Здоров'я і фізична культура". Завдання вчителя – наповнити життя дитини змістом, зберегти здоров'я, сформувати здоров’язбережувальну компетентність учнів (здатність зберігати фізичне, соціальне, психічне й духовне здоров'я – своє та інших людей). Ольга Іванівна наголосила , що педагог має привернути увагу учнів до проблеми, надати переконливу інформацію про ступінь ризику, висунути аргументи на користь безпечної поведінки, допомогти виробити навички такої поведінки, створити ситуацію психологічного комфорту й захищеності.

Вчителька Великомихайлівської ЗОШ І-ІІІ ступенів №2, Яворська С.І. звернула  увагу учасників семінару, що при оцінюванні навчальних досягнень учнів необхідно враховувати володіння ними здоро’язбережувальними компетенціями, що виражаються у дієвості знань, умінь і навичок, мотивацій до здорового і безпечного способу життя та його дотримання. В основу оцінювання навчальних досягнень учнів покладено об’єкти й  характеристики навчальних досягнень учнів  ( Знання. Уміння і навички. Мотивація. Реальна поведінка ( діяльність у конкретнихситуаціях), які адекватно відображають рівень оволодіння ними здоров’я збережувальними компетенціями.

   Гуманізація освіти вимагає якісно нового підходу до потреб людини, формування стійких мотивацій до здорового способу життя, позитивної соціальної поведінки. Ще п’ять століть назад німецький гуманіст Еразм Роттердамський сказав: «Ми сіємо думки й пожинаємо вчинки; сіємо вчинки й  пожинаємо характер; сіємо характер і пожинаємо долю». Саме тому ,якщо визначити , які звички розвивати, а від яких відмовлятися, то можна вибрати свою долю. Є звички, які обмежують людину, а інші  - надають їй сили. Звички впливають і на наше здоров’я. Саме тому практична частина семінару була  проведена методистом РМК Смольською К.М. у вигляді міні-тренінгу «Сила звичок».

  

  

 

Переглядів: 284 | Додав: zarafshan | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Вхід на сайт
Логін:
Пароль:
Корисні посилання
Україна, Одеська область, смт. Велика Михайлівка