« Не намагайтеся
задовольнити своє марнословство, намагаючись навчити когось занадто багато
чому. Розбудіть в людині цікавість. Досить відкрити розуму двері, не
перевантажуючи його, просто заронити в нього іскру. Якщо там є чому горіти.
Розум буде охоплений полум’ям».
Анатоль Франс
Ці слова відомого французького письменника
стали епіграфом до семінару вчителів фізики, який відбувся 16 березня 2012 року
на базі РМК. Мотивація – надто важливий компонент не лише навчання, а й
будь-якої людської діяльності. Є мотив – є бажання виконувати й доводити до
завершення цю діяльність. Без належної мотивації не працюватиме жодна
педагогічна технологія. Адже всі без винятку технології пропонують високу
обопільну ( учнів, і вчителів) зацікавленість. Тож не тільки вчитель, а й учні
мають розуміти, навіщо і для чого вони займаються певними видами діяльності та
яку користь від цієї діяльності вони матимуть.
Кравченко О.І. вчителька Новопетрівської
ЗОШ І –ІІІ ступенів розкрила роль мотивації при вивченні фізики , Батуріна Г.В.,
вчителька Великоплосківського НВК « ЗОШ І-ІІІ ступенів – дитячий садок», ознайомила учасників семінару з видами
мотиваційної діяльності.
Працюючи в групах, вчителі готували і
захищали проекти « Формування компонента мотиваційної сфери навчання постановці
цілей, сенсу вчення, емоцій і інтересу».
Методист РМК
Смольська К.М. провела «Круглий стіл» під час якого учасники семінару
представили мотивації до різних тем курсу фізики.
|