Головна » 2013 » Листопад » 18 » Підвищення професійної компетентності вчителів географії.
17:22
Підвищення професійної компетентності вчителів географії.
В умовах модернізації освітньої системи
підвищуються вимоги до вчителя|учителя|,
його професіоналізму та
особистісних якостей. Сьогодні стає очевидним, що розвиток
конкурентоздатної|конкурентоспроможної|
особистості|особистості|в освітніх закладах різного типу неможливий без
підвищення професійної компетентностівчителі|утворення|. Оскільки|тому що| центральноюу змісті сучасної освітиєособистістьучня, створеннясприятливихумовдляйогостановлення та розвитку на кожному етапі, то якість і міра
цього розвитку виступають|вирушають|
як показник роботи вчителів|учителів|. Розвиток системи освіти|утворення| в значній мірі|значною мірою| залежить від майстерності педагогів в
цілому|загалом| і від людських
якостей кожного з них. Зміна традиційних
цінностей, конфлікт міжстереотипами, що
склалися, і запитами сьогоднішніх школярів примусили|заставляють|учителів
географії|учителів| задуматися|замислитися| над питанням
цілеспрямованого розвитку, професійної компетентності педагога й на цій основі цілеспрямовано «творити»
самого себе. Саме цій
меті була підпорядкована робота методичного об’єднання вчителів географії, яке
відбулося 9 листопада 2013 року на базі Великомихайлівського НВК. Вчитель
географії Новоселівського НВК « ЗОШ І-ІІІ ступенів – дитячий садок»
Борщавецький В. А. провів цікаву ділову гру з учителями « Створення моделі
вчителя майбутнього».Модель вчителя майбутнього - це не
статистична субстанція. Змінюється час, змінюється модель, змінюється вчитель.
Всі зміни, моделі якості повинні бути підпорядковані тільки одній меті –
створення повноцінного громадянина суспільства через навчання та виховання
учня. Саме учень є тим лакмусовим папірцем, який показує ефективність роботи
вчителя. Особистість учня трансформується, якщо вчитель не впливає на учня,
навколишній світ впливає на нього.Отже, багато чого залежить від учителя. А тому
самоосвіта допоможе кожному вчителеві у вирішенніпроблеми навчання й виховання учнів, допоможе
досягти поставленої мети.Вчителька Новопетрівської ЗОШ І-ІІІ
ступенів, Березовська Л.Л. звернула увагу присутніх на шляхи удосконалення
фахової компетентності, зокрема,на
форми організації безперервного розвитку фахової освіти, основні вимоги до
самоосвіти, напрямки самоосвіти.