Середа, 28.06.2017, 09:10
Відділ освіти Великомихайлівської РДА
Вітаю Вас Гість | RSS
Меню сайту
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Головна » 2014 » Грудень » 19 » Інтелектуальний розвиток дитини. Обдаровані та здібні діти.
12:01
Інтелектуальний розвиток дитини. Обдаровані та здібні діти.

     Обдарованість, як і раніше, залишається загадкою для багатьох дітей, учителів і батьків. Для широкої громадськості найбільш важливими проблемами є не стільки наукові дослідження виникнення обдарованості, скільки їх життєві прояви, способи виявлення  розвитку й соціальної реалізації. Турбота про обдарованих дітей сьогодні – це турбота про розвиток науки, культури й соціального життя. Саме тому,  13 грудня вчителі хімії та біології на черговому засіданні методичного об’єднання   вели розмову про інтелектуальний розвиток дитини,  обдарованих і здібних дітей.

Методист Смольська К.М. запропонувала вчителям хімії та біології методом « 1х2х4» продовжити речення «Обдарована дитина – це ….», після чого кожна група презентувала здобутий результат. Наступним виникло питання:  « Обдарована чи розумна дитина: в чому відмінність?». З’ясувавши відповідь на поставлене питання, присутні розглянули якості, що найчастіше характеризують обдарованих дітей, а також проблеми , з якими стикаються обдаровані діти.

Перед колегами виступив вчитель Першотравневої ЗОШ І-ІІІ ступенів Колпаков Сергій Олександрович з питання « Створення умов для самореалізації одарованих і здібних учнів».

Батурін Павло Григорович поділився досвідом роботи  щодо  спрямування  діяльності вчителя на інтелектуальний розвиток дитини.

Учасники засідання сформулювали стратегії навчання інтелектуально обдарованих дітей у наших умовах, які є  найбільш перспективними, визначили основні форми роботи з такими учнями й проаналізували,  що вже зроблено з даної проблеми в їх школах , а яким формам роботи слід приділити увагу.

На завершення  були  сформульовані вимоги до особистості вчителя, який працює з обдарованими учнями: це ерудиція, моральність, знання психології обдарованих дітей, мотивація готовності до роботи з такими учнями, бажання працювати нестандартно, захопленість своєю справою, пошукова активність і допитливість.

Переглядів: 287 | Додав: zarafshan | Рейтинг: 4.0/2
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Вхід на сайт
Логін:
Пароль:
Корисні посилання
Україна, Одеська область, смт. Велика Михайлівка